loading...
پايگاه اينترنتي نهاد
آخرین ارسال های انجمن
вєηуαмιη بازدید : 1559 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)
مصاحبه با تنها نماینده مجرد مجلس ! (+ عکس)  www.taknaz.ir
 
خبرنگار: لطفا خیلی کوتاه خودتان را معرفی کنید؟

نماینده: علی ایرانپور هستم، متولد سوم شهریور ماه 1359، نماینده مردم شریف شهرستان مبارکه از استان اصفهان که با 17 هزار و 843 هزار رای، 27.77 درصد آرا ماخوذه را به دست آوردم.
خبرنگار: آقای ایرانپور وضعیت تحصیلات شما به چه صورت است؟

ایرانپور: توفیق تحصیل در سه رشته را داشته‌ام، دکتری حرفه‌ای دامپزشکی دارم، همزمان کارشناسی حقوق خواندم و در حال حاضر هم کارشناسی ارشد علوم سیاسی می‌خوانم که مباحث تئوری را به پایان رسانده‌ام و منتظر دفاع از پایان‌نامه‌ام هستم.
ادامه ... 
خبرنگار: آیا به زبان خارجی هم مسلط هستید؟

ایرانپور: بله، به انگلیسی آشنا هستم.

خبرنگار: قبل از اینکه وارد عرصه سیاست و نمایندگی شوید، کجا مشغول بودید؟ ظاهرا همکار ما بودید!

ایرانپور: بله، دقیقا قبل از اینکه نماینده مردم انتخاب شوم، در صدا و سیمای مرکز اصفهان در بخش خبر مشغول بودم، حدود 6 سال هم به عنوان سردبیر یک هفته‌نامه محلی به نام "سیمای شهر" فعالیت رسانه‌ای داشتم.

خبرنگار: آقای ایرانپور چند خواهر و برادر دارید؟

ایرانپور: 2 برادر و 2 خواهر دارم و پدرم هم دبیر بازنشسته آموزش و پرورش است.

خبرنگار: شما فرزند هم دارید؟

ایرانپور (با خنده): من فکر می‌کنم تنها نماینده مجرد مجلس هستم!

خبرنگار: واقعا شما مجرد هستید؟!

ایرانپور: بله، خیلی‌ها این موضوع را نمی‌دانند و تا به حال هم سوژه رسانه‌ای نشده است، بجز آقای لاریجانی و چند نفر دیگر کسی از این موضوع اطلاعی ندارد.

خبرنگار: خیلی جالبه؛ چطور امکان حضور در عرصه نمایندگی یافتید، مشکلی پیش نیامد؟

ایرانپور: نه، متاهل بودن جز شرایط نمایندگی نیست، این شرط برای نمایندگی مجلس و شوراها جزء بایدها نیست.

خبرنگار: پس ما اولین بار این موضوع را رسانه‌ای می‌کنیم.

ایرانپور: نمی‌خواستم این موضوع را بگویم، ولی شما پرسیدید و لو رفت.

خبرنگار: آقای ایرانپور با این وضعیت قصد ازدواج ندارید؟

ایرانپور: حتما،‌ در سال 92 ازدواج خواهم کرد.

خبرنگار: آیا  در تعطیلات عید می‌توانیم شیرینی ازدواج شما را بخوریم؟

ایرانپور: عید که نه چون باید به کارهای حوزه انتخابیه‌‌ام برسم ولی تابستان سال 92 انشاءالله ازدواج می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران: علت مجرد ماندن شما تا به امروز چه بوده؟

ایرانپور: به دلیل اینکه مشغول درس بودم، همزمان در دو رشته تحصیل می‌کردم، بعد هم درگیر انتخابات شدم و الان هم که نماینده هستم.

خبرنگار: آقای ایرانپور چه دلیلی باعث شد وارد عرصه سیاست و نمایندگی مجلس شوید؟

ایرانپور: به فعالیت‌های سیاسی علاقمند بودم و از زمانی که وارد عرصه خبر شدم این حس تقویت شد و تصمیم گرفتم وارد عرصه انتخابات و نمایندگی مجلس بشوم.
 
 
مصاحبه با تنها نماینده مجرد مجلس ! (+ عکس)  www.taknaz.ir

خبرنگار: آیا رقیبان شما قبول کردند که با شما به رقابت بپردازند؟

ایرانپور: ما در حوزه انتخابیه خود حدود 6 نامزد بودیم که به رقابت پرداختیم، به محض پیروزی من در انتخابات رقیبان من دو گروه شدند، یک گروه پیروزی من را پذیرفتند و ولی گروهی دیگر پیروزی من را نپذیرفتند و دست به اقداماتی زدند.

خبرنگار: آیا منظور شما موضوع اعتبارنامه‌تان در اوایل مجلس نهم است، ماجرای اعتبارنامه شما چه بود؟

ایرانپور: عرض کردم این موضوع برمی‌گردد به حوزه انتخابیه‌ام من جوان‌ترین نامزد انتخابات بودم و الان هم در بین نمایندگان استان اصفهان جوان‌ترین نماینده هستم؛ بخاطر همین برخی‌ها حساسیت به خرج دادند، رقیبان من هر کدام سوابقی داشتند و قابل پیش‌بینی نبود که من رای بیاورم‌ و وقتی من پیروز انتخابات شدم، گروهی سنگ‌اندازی کرند؛ نماینده دور قبل مبارکه در مجلس در زمان بررسی اعتبارنامه‌ها خیلی به مجلس رفت و آمد می‌کرد ولی از زمانی که اعتبارنامه من تصویب شد دیگر به مجلس نمی‌آید!

خبرنگار: خاطره‌ای هم از دوران نمایندگی‌تان دارید؟

ایرانپور: بله، خاطره جالب من پیروزی‌ام در انتخابات مجلس بود حتی برای خودم غیرمنتظره بود که پیروز شدم ولی مردم به من اعتماد کردند و یک جوان را به عنوان نماینده به مجلس فرستادند‌ البته باید بگویم اینکه بگویند کسی که سنش زیاد است شایسته‌تر است درست نیست و باید به جوان‌ها میدان بدهند تا خودشان را نشان دهند.

خبرنگار: آقای ایرانپور مایل هستید میزان حقوق دریافتی خود از مجلس را اعلام کنید؟

ایرانپور: فیش حقوقی من 2 میلیون و 475 هزار تومان است با کسر بیمه و سایر حدود 2 میلیون و 50 هزار تومان باقی می‌ماند.

خبرنگار: آیا تنها منبع درآمد شما حقوق نمایندگی است؟

ایرانپور: بله.

خبرنگار:‌ آیا با این حقوق، امورات نمایندگی قابل اداره است؟

ایرانپور: چاره‌ای دیگر نیست عرصه نمایندگی فقط مسولیت است،‌ استرس و فشار کار زیاد است و اگر حقوق نمایندگی را با حقوق وزیری که بالای 10 میلیون می‌گیرد مقایسه کنید، خیلی کم است.
 
مصاحبه با تنها نماینده مجرد مجلس ! (+ عکس)  www.taknaz.ir


خبرنگار: و حرف پایانی شما آقای ایرانپور!

ایرانپور: معتقدم کلیه نمایندگان مجلس نهم دغدغه خدمت دارند و از انگیزه بالایی هم برخوردار هستند و انشاءالله در یک فضای تعاملی مشکلات مردم را پیگیری خواهند کرد.


خبرنگار:‌حرف نوروزی شما به مردم چیست؟

ایرانپور: امیدوارم همه مردم عزیز کشورمان نوروز 92 را با خوبی و خوشحالی سپری کنند و سالی پربرکت داشته باشند.
 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وب سایت جهت رفع نیاز های کاربران می باشد چنانچه مایل هستید در قسمت تالار با هم انجمن این وب سایت را راه اندازی خواهیم کرد شما می توانید با ثبت نام در این وب سایت ما را در این امر خیر یاری فرمایید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدوم تیم هستید؟
    بهترین خواننده مورد علاقه شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 764
  • کل نظرات : 250
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 497
  • آی پی امروز : 230
  • آی پی دیروز : 283
  • بازدید امروز : 1,082
  • باردید دیروز : 595
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 6,132
  • بازدید ماه : 15,590
  • بازدید سال : 106,873
  • بازدید کلی : 4,131,293